Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Зміна системи оплати для абонентів (населення)

Зміна системи оплати за телекомунікаційні послуги здійснюється в ПАТ «Укртелеком» наступним чином:

1. За ініціативою абонента: Для зміни системи оплати рахунків за телекомунікаційні послуги, абоненту необхідно звернутися з письмовою заявою до Центру обслуговування абонентів ПАТ «Укртелеком» з паспортом.

2. За ініціативою ПАТ «Укртелеком»: при несвоєчасній оплаті абонентом (населення) наданих телекомунікаційних послуг у строки, визначені Правилами, Умовами та/або договором про надання телекомунікаційних послуг на підставі Правил, а саме: підп. 11 п. 38 Оператори, провайдери мають право на:

  • визначення порядку оплати і форми розрахунків за послуги (на умовах попередньої (авансової) та/або наступної оплати»,
    та згідно з підп. 4 п. 78 «У разі несвоєчасної оплати наданих послуг у строк, визначений цими Правилами або договором, оператор, провайдер має право:
  • змінити порядок оплати, в тому числі надавати послуги на умовах попередньої оплати».

Інформація щодо зміни умов надання послуг, у разі наявності заборгованості, а саме встановлення попередньої (авансової) форми оплати, надсилається абоненту у рахунку.

При цьому доводимо до відома абонентів (населення) щодо існуючих у ПАТ «Укртелеком» систем оплат:

  • Здійснення розрахунків за отримані телекомунікаційні послуги на умовах наступної оплати (кредитна система)
  • Здійснення розрахунків за телекомунікаційні послуги на умовах попередньої оплати (авансова або кредитно-авансова система)

У разі здійснення розрахунків за отримані телекомунікаційні послуги на умовах наступної оплати (кредитна система) абоненту виставляється рахунок з запропонованими до сплати на вибір абонента однієї з двох сум (рахунок з двома штрих-кодами).

  • Перша сума (до сплати)(за першим штрих-кодом) включає в себе нарахування за телекомунікаційні послуги, отримані в попередньому розрахунковому періоді.
  • Друга сума (до сплати)(за другим штрих-кодом) включає в себе нарахування за телекомунікаційні послуги, отримані в попередньому розрахунковому періоді та рекомендований аванс на наступний розрахунковий період, який складається із сум абонплат та нарахувань за постійні послуги,  якими користується абонент.

Абонент сам обирає, яку суму (за яким штрих-кодом) сплатити: з рекомендованим авансом чи без рекомендованого авансу. Для запобігання виникнення заборгованості ПАТ «Укртелеком» рекомендує оплачувати рахунок з урахуванням рекомендованого авансу.

У разі здійснення розрахунків за отримані телекомунікаційні послуги на умовах попередньої оплати (авансова або кредитно-авансова система) абоненту виставляється  рахунок з однією сумою (рахунок з одним штрих-кодом), обов’язковою до сплати, яка включає в себе нарахування за телекомунікаційні послуги, отримані в попередньому розрахунковому періоді та аванс, який складається із сум абонплат та нарахувань за постійні послуги, якими користується абонент у поточному розрахунковому періоді.


Донецька філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, 83001, м. Донецьк, пр. Комсомольський, 22

Зворотний зв'язок