Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

U'transfer - переказ коштiв

Послуга U'transfer дозволяє абонентам мобільної мережі Укртелекому завжди залишатися на зв'язку, маючи на рахунку необхiднi кошти для важливих дзвiнкiв.

Послуга U'transfer - просте та швидке поповнення рахунку абонентiв мобільного зв'язку Укртелекому будь- де i будь - коли. Завдяки їй Ви можете самостiйно поповнювати рахунок потрiбного абонента мобільного зв'язку Укртелекому, "перерахувавши" кошти з власного мобiльного телефону! Так само абоненти мобільної мережі Укртелекому можуть поповнювати i Ваш мобiльний рахунок, якщо у Вас немає можливостi зробити це власноруч.

Послуга U'transfer доступна i у роумiнгу. Якщо перебуваючи за кордоном, Ви не маєте можливостi придбати картку поповнення рахунку, Ваш рахунок завжди може бути поповнений за допомогою послуги U'transfer.

Послуга U'transfer не потребує додаткової активацiї, вона доступна всiм приватним абонентам мобільного зв'язку Укртелекому.

Для того щоб скористатися послугою в мобільній мережi Укртелекому, необхiдно:

1. Набрати на мобiльному телефонi запит у виглядi:

ХХХХХХХYYY або
ХХХХХХХYYY або
ХХХХХХХYYY або
ХХХХХХХYYY

де YYY — сума ( грн), ХХХХХХХ - номер абонента.

2. На запит:

Vy diysno bazhaiete zdiisnyty perekaz?
1. Pidtverdyty
2. Vidhylyty

Необхiдно його:

Пiдтвердити - набрати «1» або
Вiдхилити - набрати «2».

3. Пiсля цього Ви отримуєте повiдомлення про те, що Вашi кошти були успiшно зарахованi на рахунок iншого абонента.

Наприклад:

«Vy perekazaly YYY UAH abonentu 8091ХХХХХХХ . Utel»

4. Також SMS-повiдомлення про зарахування коштiв буде автоматично вiдправлено i на абонентський номер, на який Ви переказали кошти.

Наприклад:

«Abonent 8091ХХХХХХХ popovnyv Vash rakhunok na YYY UAH. Utel»

Як перевiрити стан рахунку

Для перевiрки стану рахунку потрiбно набрати на Вашому мобiльному телефонi та натиснути кнопку виклику.

Правила користування послугою

Кошти, переведені за допомогою послуги «U’transfer» (переказ коштів) можуть бути використані абонентом на будь-який вид трафіку (базові послуги), але не можуть бути використані на регулярні або разові платежі (наприклад на сплату: обов’язкового щомісячного платежу, додаткових послуг, екстра пакетів послуг та контент послуг).

Увага! Повернення грошей на рахунок абонента-iнiцiатора у випадку вiдмови вiд вже здiйсненого переведення або твердження про несанкцiоноване переведення не передбачається.

Послуга U'transfer не входить до вартостi пакету послуг i тарифiкується окремо . Якщо на Вашому загальному рахунку недостатньо коштiв для користування послугою, Ви не зможете скористатися послугою.

  1. Вартiсть однiєї транзакцiї 0,50 грн з ПДВ i без ПФ. Знiмаються з загального рахунку абонента-iнiцiатора переказу.
  2. Максимальна сума переказу (вiдправка) на добу - 100,00 грн.
  3. Максимальна сума зарахувань (отримання грошових коштiв) на добу - 100,00 грн.
  4. Мiнiмальна сума переказу — 5 грн. Сума переказу має бути кратною 1 грн (без копiйок).
  5. Сума переказу знiмається з загального рахунку абонента-iнiцiатора i зараховується на додатковий рахунок абонента-отримувача переказу.
  6. Щоб переказати кошти, вiдправник повинен мати достатню суму на своєму загальному рахунку. Для здiйснення мiнiмального переказу (5 грн) потрiбно мати на балансi не менше 5,53 грн з ПДВ та ПФ. (5 грн — сума переказу, 0,53 грн — вартiсть одного переказу).
  7. Максимальна кiлькiсть операцiй по переказу коштiв (на добу) — не бiльше 3 разiв.
  8. Максимальна кiлькiсть операцiй по отриманню переказiв (на добу) — не бiльше 3 разiв.


Донецька філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, 83001, м. Донецьк, пр. Комсомольський, 22

Зворотний зв'язок