Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Утримання виклику

Утримання виклику – послуга, яка дозволяє під час розмови прийняти новий дзвінок або зателефонувати на ще один номер, не перериваючи зв’язок з поточним співрозмовником. Ця послуга дозволяє спілкуватися з двома абонентами по черзі. Для того, щоб під час розмови відповісти на вхідний дзвінок або зателефонувати іншому абоненту, виберіть в меню телефону необхідну опцію „Утримати”, при цьому поточну розмову буде переведено в режим «Очікування», і «Повернутися» – щоб повернутися до попередньої розмови. Або ж використовуйте наступні команди:

Якщо Ви бажаєте… Дії
… негайно відповісти на вхідний виклик, завершивши поточну розмову
… утримати абонента, з яким розмовляєте, і відповісти на новий виклик
… завершити розмову і переключитися на першого абонента, що знаходиться в режимі «Утримання»
… переключитися між викликами
… не відповідаючи на новий телефонний виклик, послати сигнал «Зайнято» абоненту, що викликає
… зателефонувати другому співрозмовнику, не перериваючи розмови з першим номер телефону

Важливо знати: Оплаті підлягають виклики, що знаходяться в режимі «Утримання виклику», зважаючи на тривалість виклику, тип виклику (вхідний/вихідний) та напрямок виклику (мобільний/міський/міжміський/міжнародний) згідно з обраним Вами тарифним планом.


Донецька філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, 83001, м. Донецьк, пр. Комсомольський, 22

Зворотний зв'язок